BOOKING 2 HARI SAHAJA!


ANDA BOLEH JOIN POS ANTARA :


http://dhiamiagobok.blogspot.com/ (blog my fren)

&

http://cuteryhanna.blogspot.com/


sms/whats app 019-3650254 (sherie)



BOOKING 2 HARI SHJ..SELEPAS ITU "NO CANCEL" YA..
DALAM 2 HARI TU FIKIR HABIS2 NAK BOOK KE TAK NAK

BOOKING WITH DEPO VALID SEBULAN SAHAJA

CUSTOMER YG FUSSY, X BOLEH COMMIT SILA FIKIR DULU SEBELUM BELI





Sunday 16 August 2015

carotamax..untuk mata

Testimoni carotomax Shaklee Mata Buta Melihat Kembali

Pemilik testimoni merupakan seorang pengidap kencing manis, darah tinggi dan beberapa lagi, berumur lingkungan 60 tahun kut, saya ada bersembang dengan beliau dan isteri tapi saya lupa nak tanya umurnya, tapi saya agak sekitar tu la.

Mengikut isteri abang ni, ketika suaminya diserang mild stroke beliau tidak segabra apabila tiba-tiba kedua mata beliau tidak dapat melihat apa-apa lagi, dunia menjadi gelap gelita, ye “buta”…

Suaminya jadi begitu stress, pemarah dan tak ketahuan apabila kedua matanya “buta”,  berjalan mundar mandir ke hulu ke hilir, cepat ‘naik angin’ dan siang2 pon suruh pasang lampu dsb, suasana rumah jadi agak tegang ketika itu.
Menurut doktor, mata sebelah beliau memang sudah buta disebabkan komplikasi kencing manis dan yang sebelah lagi ada darah beku yang agak besar menutup seluruh anak mata beliau (pupil).


Testimoni carotomax Shaklee Mata Buta Melihat Kembali
Bagaimana al kisahnya?
Abang tu cerita, abang tu pesan pada anak2 dia untuk carikan vitamin untuk mata, dipendekkan cerita anak dia diperkenalkan dengan Carotomax Shaklee.
Setiap hari abang tu pun makan sungguh-sungguh vitamin tu kata isterinya. Selepas seminggu isteri dia tanya, macamana ada perubahan ke? Tak de apa pun, dia jawab macam tak puas hati, tapi teruskan makan lagi.
Masuk minggu kedua, tiba-tiba dia nampak darah beku sebesar 50 sen tu bergerak dan pecah dan mula boleh nampak sikit, lepas tu blood clot tu semakin mengecil dan mengecil dan habis, so beliau mendapat penglihatannya semula, miracle kan…itu lah kisahnya dan semua pun berlaku dengan izin Allah pastinya
Disebabkan testimoni abang tu jirannya mula search shaklee untuk masalah kesihatan keluarganya iaitu, sakit lutut, kencing manis, darah tinggi, resdung dsb dan jumpa blog saya dan kini ahli shaklee dan pengguna shaklee yang berdisiplin, alhamdulilah dan beliau yang memperkenalkan saya dengan jirannya yg hepi dgn shaklee kerana mampu melihat semula itu.

kredit  http://ejazbeauty.com

No comments:

Post a Comment