BOOKING 2 HARI SAHAJA!


ANDA BOLEH JOIN POS ANTARA :


http://dhiamiagobok.blogspot.com/ (blog my fren)

&

http://cuteryhanna.blogspot.com/


sms/whats app 019-3650254 (sherie)



BOOKING 2 HARI SHJ..SELEPAS ITU "NO CANCEL" YA..
DALAM 2 HARI TU FIKIR HABIS2 NAK BOOK KE TAK NAK

BOOKING WITH DEPO VALID SEBULAN SAHAJA

CUSTOMER YG FUSSY, X BOLEH COMMIT SILA FIKIR DULU SEBELUM BELI





Sunday 16 August 2015

Performance Drink Shaklee
Manfaat Utama:
1- Meningkatkan Daya Ketahanan Badan – Memberikan tenaga kepada otot dan sel  dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
2-Membekal Tenaga & Daya Ketahanan Fizikal – Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. Produk ini turut dirumus eksklusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian
3- Mencegah penyahhidratan – mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda
4- Mengekalkan Paras Gula – Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.

Performance Drink Shaklee
Satu hidangan yang lazat untuk diminum pada bila-bila masa dan di mana sahaja. Enak diminum begitu sahaja atau dicampur bersama minuman lain.
Sangat sesuai untuk: para atlet, mereka yang berpuasa, sebelum dan selepas pembedahan, tidur lewat malam, keletihan, penyahhidrataran otot dan kulit, vagina yang kering, cirit birit, tiada selera makan, rendah paras gula, kepeningan dan sebagainya.


Performance Drink Shaklee
Rekomendasi:

Sarapan:
Campurkan satu sudu besar untuk setiap Performance, Energizing Soy Protein dan mealshake.


Latihan Fizikal:
: Campurkan 2 sudu besar dalam 500ml air dan minum satu jam sebelum memulakan latihan fizikal dan setiap 30 minit sewaktu latihan fizikal. Minum 1 jam kemudian selepas latihan fizikal untuk penyahhidratan dan mengembalikan tenaga.

No comments:

Post a Comment